bellcar

Alla inlägg under juni 2012

Av Bellcar - 29 juni 2012 19:51

Nu ska Moa vara bortrest i en vecka... Kerstin ska rida lite på mig (om jag vill bli fångad) så vi får se hur det går...

Av Bellcar - 29 juni 2012 19:46

Igår red Moa dressyr på åkern och jag var suveränt duktig! Världsbäst!!! Vi gjorde mycket, öppna, skänkelvikningar i trav och sen också lite i galopp! kul!

Fick också iordninggjorde hovar efterssom det har varit blött och lite så ;)

Av Bellcar - 29 juni 2012 19:42

I torsdags red jag ut en tur i skritt i skorgen, sen fick jag galopper lite på åkern :D

 

Av Bellcar - 29 juni 2012 19:32

I tisdags skulle Moa rida dressyr, men det ville inte jag (hehe) så hon hoppade med mig istället. Först var det lite låga hinder och Moa hoppade en bana. Sen fick Kerstin också hoppa banan en gång på mig efterssom Ubbe FORTFARANDE är halt. Sen var det en serie med först ett lågt och sen ett lite högre hinder på diagonlalen som jag hoppade. Karin höjde hindret till nitti (lätt som en platt) men det räckte inte! Tio cm till och jag hoppade igen ;) Slå det, 1 meter på en 24- årig, 117 cm hög welsh mountain! Det har jag inte hoppat på säkert 8 år!

Av Bellcar - 29 juni 2012 19:29

I måndags fick jag vila, inte så mycket att berätta om, men jag kan säga att senare idag (fredag) ska jag lägga upp (om det går) videor från i vintras som jag hittade!

Av Bellcar - 24 juni 2012 20:10

Dressyr i ridhuset blev det idag :) Josefine, Kerstin och Moa red på mig. Kul!

 

Av Bellcar - 23 juni 2012 22:53

Nu är det dags för en bloggtävling!


Pris: En hajpning

 

Så gör du: Ladda upp bilden här nedan på din blogg. Kommentera "jag är med" eller likninde. Skriv också i kommentaren en länk till där bilden är uppladdad, din mejladress (så du kan skicka en bild till mig om du vinner) och texten du vill det ska stå i hajpningen :)

Lycka till!

Sista änmälningsdag är den 20 juli, så du har lång tid på dig:)

 

 

Bellcars tidning

Presentation


Hej!Här är det två ponnyer och två stallkatter som bloggar! Hoppas du gillar våran blogg!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards