bellcar

Alla inlägg under maj 2012

Av Bellcar - 26 maj 2012 21:41

Har ridit nu för ett tag sedan. Eller vi började rida ungefär klockan åtta, vilket var skönt eftersom det varit så varmt idag, man hade ju svettats ihjäl om Moa hade tänkt rida mig klockan 2!


Men efter att ha skrittat fram och travat lite volter och serpentiner, red vi lite skänkelvikning och öppna. Varför inte galopp med en gång? Efter det galloperade vi på lite volter och i förvänd galopp. Inte riktigt så fort som jag ville... Sen lite övergångar, halt-skritt-trav-galopp. Varför inte bara galopp? I slutet fick jag, som roligt var, gallopera runt hela stora åkern. Kanske inte i det tempot jag ville... Sen trava ner och skritta av och ut i sommahagen med Ubbe och äta gräs!

Av Bellcar - 26 maj 2012 10:01

Nu kommer bilder, mobilbilder efterssom kameran är sönder!

           

Av Bellcar - 26 maj 2012 08:31

Nu kan ni läsa Bellcars tidning nr. 1! Högst upp i menyn finns länken! Den är lite konstig (dumma dator), men jag tror att den är läslig iallafall! Så klicka på länken och läs tidningen!

Av Bellcar - 26 maj 2012 07:36

Jo, jag vet att ni i omröstningen ville ha fler videor.

Men nu laddas det upp varken videor eller BILDER.


Dumma Moa som gjorde sönder kameran! Asså hon kunde tänkt på min blogg, jag BEHÖVER bilder och filmer!


Hiss: Bilder och filmer

Diss: När matte gör sönder kameran

Av Bellcar - 25 maj 2012 22:21

Nu är tinding nr. 1 färdig. Om man vill får man prenumerera på den via email. Skicka då ett email till moa.beischer@gmail.com så skickar jag tidningen till dig- helt gratis. Du kan när som helst skicka ett mail för att börja eller sluta prenumerera på tidningen. Nu till att börja med kommer tidningen bara finnas på nätet.

Så snälla prenumerera på den!

Av Bellcar - 25 maj 2012 20:45

Veckans blogg blev...


sandri.bloggplatsen.se!


Så kolla gärna hennes blogg!


Och glöm inte att du kan

 

Av Bellcar - 24 maj 2012 20:56

Inatt ska jag och Ubbe få gå ute i hagen hela natten! Å vad det är härligt med sommar!!

Och glöm inte:

 

Av Bellcar - 24 maj 2012 20:53

Idag red jag och Ubbe run holmared, det är en jättehärlig runda på 9 km, med många galoppställen! Kul å mysiiigt!:D

Bellcars tidning

Presentation


Hej!Här är det två ponnyer och två stallkatter som bloggar! Hoppas du gillar våran blogg!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards