bellcar

Alla inlägg under april 2012

Av Bellcar - 30 april 2012 22:26

Hej, jag tänkte göra en Hajpa (eller vad det heter) Det kostar ju 10 kr, men får man många fler läsare? Har nån testat?

 

Av Bellcar - 30 april 2012 22:19

Heej:) Jag vet att ni människor lyssna väldigta mycket på musik och jag ska faktist berätta att jag har en pryl i mitt stall som sjunger. Den är TYP rund och typ runda saker med hål och alla dess finesser. För att göra det lättare förer tror jag att den kallas radio eller nån sånt. Den brukar sjunga låtar för mig ibland:) Vad tycker ni och era djur om musik? Jag gillar det, MYCKET.

Av Bellcar - 30 april 2012 22:02

Detta är två bilder som iallafal JAG tycker är coola! Vilken tycke ni är coolast?

   

Av Bellcar - 30 april 2012 21:57

Hejsan! Har tidigare erbjudit länkbyte men då var ingen intresserad! Är nån det nu?


OM DU VILL:

Vill du nu göra ett länkbyte? Kommentera vad din blogg heter och var jag ska skriva om den! Sedan får du ju såklart själv skriva på din blogg om min blogg:) Har'e bra!




Av Bellcar - 30 april 2012 21:44

Jag har hört att människorna firar något som heter valborg, nån slags årfest av nåt slag. Det är så att där jag bor så är det en stor åker brevid stallet där min mat kommer varje år. Nedanför åkern ligger idrottsplatsen, som ni säkert vet om ni har varit i Töllsjö. Där har männisorna varje år en stor eld och jättemånga står och kollar på den, jag med, men inte så nära. När Moa kom hem från elden skulle hon ta in min från hagen och då hörde jag saker som smällde jättehögt och såg ljus i luften, det var jätteläskigt! Valborg verkar som en lite farlig fest men får väl önska alla en bra valborg!

 

Av Bellcar - 30 april 2012 18:58

Hejsan bloggen! Har kommit hem från en kortis i skritt på 2 kilometer, ätit lite middag och bara stått i hagen med Ubbe! Lääängtar till lördag och TÄVLING (y)

 

Av Bellcar - 30 april 2012 11:49

Kolla på denna bloggen:


klaraochbrio.bloggplatsen.se


Ha det bra


//Bellcar

 

Av Bellcar - 30 april 2012 10:41

Varför hade de åkt transport, skulle han behöva flytta från dethär underbara stället? Bellcar fattade ingenting och plötsligt hade de stannat och hans matte hade sagt att de var framme. Andra hästar, ridhus, hagar, transporter, bilad många människor, vad var detta för ställe. Han hann inte fundera längre för matte satte på honom saeln och tränset och satt upp. Sedan red de lite och till sist kom de in på en bana. Det stor massor av små staket över allt. Färgglada staket och blommor. Han fattade ingenting när matte styrde honom mot ett av staketen, det var bara 70 cm eller något såntdär, men han hade ju ingen aning om vad han skulle göra. Därför stannade han framför staketet. Matte styrde på hindert två gånger till, men han stannade då med och då red de ut från badan. Bellcar fattade ingenting!


Fortsättning följer...

Bellcars tidning

Presentation


Hej!Här är det två ponnyer och två stallkatter som bloggar! Hoppas du gillar våran blogg!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards