bellcar

Alla inlägg den 29 april 2012

Av Bellcar - 29 april 2012 14:45

Lördagen närmar sig, måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag kvar...


Jo, jag tänkte berätta att jag ska hoppa på Svenljunga ridklubb lördagen den 6 maj, det är i Bollebygds Ridklubb's lag, Gothacupen. Det är LD+5, alltså 65 cm blir det för en B-ponny som jag. Jag ska åka dit med en ridskolehäst från klubben som Moas kusin ska rida på, tydligen heter han Apples First Knight.

Det ska framför allt bli superkul och jag SKA vinna! :)

Sommaren 2010

 

Av Bellcar - 29 april 2012 14:40

Bra engelska va? haha


Vill ni ha mer bilder? Jag vill ladda upp fler! Men vad ska jag ladda upp på? När jag rids, i hagen, i stallet, när jag hoppar? Vad vill ni ha bilder på?

 

Av Bellcar - 29 april 2012 12:26

Va? Nej! Hon kunde inte tävla på Bellcar!Visserligen hade han vart bra på att hoppa och så, men han var INTE redo för att tävla. Flickan visste inte vad hon skulle göra, det hade kommit så plötsligt, hennes far hade bara kommit och sagt att hon skulle visa vad Bellcar kunde genom en tävling. Hon hade ju aldrig ens försökt att hoppa de höjderna!

Men så blev det, för om hennes far hade bestämt något, så var det så.


Mer kommer snart...


...

Av Bellcar - 29 april 2012 09:39

Hej! Jag försökte göra ett självporträtt av mig själv, eftersom jag hade sett att en hund hade gjort det på en annan blogg! Jag gjorde de snabbt och slarvigt och så men vad tycks?

 

Av Bellcar - 29 april 2012 09:04

att bloggen ser lite "tråkig" ut, så jag funderar på att ändra om lite färger och så. Kanske nu header, vet inte, men allt för att det ska bli snyggt!

Hiss: Fint

Diss: Fult

Tidigare månad - Senare månad

Bellcars tidning

Presentation


Hej!Här är det två ponnyer och två stallkatter som bloggar! Hoppas du gillar våran blogg!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards