bellcar

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Bellcar - 5 maj 2012 20:40

Här kommer ett inlägg med bilder och lite sånt från tävlingen!


Ok, detta är då mina priser!


Rosetter och plaketter:

 

Och så fick jag och matte herderspris:

Detta var godis till mig! Gott:

 

Sen fick vi ögonskugga och eyeliner, va först nyfiken (om det kunde vara något ätbart) men när matte förklarade vad det var för något så var jag INTE intresserad...

 

Sen fick vi en TANDBORSTE, som jag INTE kommer använda!

 


LAGET VANN!<3

   

Av Bellcar - 5 maj 2012 20:15

Har vart och tävlat nu! Kom hem för några timmar sen! Och jag säger bara


GRATTIS TILL: MIG


Jag hoppade 2 klasser, en med omhoppning direkt och en efter alla hoppat grundomgång. Men så undrar ni, ni fattar att det gått bra, hur det egentligen gick?

Jo.

Klass 1: VINST!

Jag hade snabbast tid, var felfri, HELT ENKELT BÄST alltså!

Klass 2: ANDRE PLACERING!

Var helt enkelt snyggast, men min kompis som Moas kusin red på vann över mig...

Lag: VINST MED LAGET!

Vann med laget också! Alla tre i laget var superduktiga och det gjorde så att BORK vann:D


Snart kommer bilder på bla vinster...

Bellcars tidning

Presentation


Hej!Här är det två ponnyer och två stallkatter som bloggar! Hoppas du gillar våran blogg!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards