bellcar

Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Bellcar - 16 maj 2012 22:19

Oj Ursäkta! Jag hade i´sparat ilägget (förra veckans blogg) som utkast, men det kommer nu:

Förlåt att jag inte drog veckans blogg igår, men jag hann inte:( Men nu drar jag:



Veckans blogg blir........



hoppningstjejerna.bloggplatsen.se!

Grattis

 

I fortsättningen kommer jag slumpa veckans blogg mellan alla som kommenterar, frågar eller gör gästboksinlägg på hela veckan. En kommentar är en "lott" eller vad man ska säga, lägger du in två kommentarer får du två chanser att bli veckans blogg!

Av Bellcar - 16 maj 2012 15:31

Idag ska Moa och Kerstin rida på mig och Ubbe. De sa något om longering där en longerar och en rider utan att hålla i sig :D Jag och Ubbe kommer få världens chans att bust, de måste nog hålla i sig iallafall :Dhehe

 

Av Bellcar - 16 maj 2012 07:07

God morgon! Står och äter furkost, lucern, betfor och hö, samma som igår, och dagen där innan och dagen där innen. Människor skulle klaga på att få samma mat dag efter dag men jag klagar inte, jag är ju en häst och det är gott med den maten jag får :) haha

Föresten, då när jag la upp en bild i inlägget "Bli dagens blogg" stod det "Bli dagens blogg på den" men det är fel, för det ska stå veckans blogg!

Bellcars tidning

Presentation


Hej!Här är det två ponnyer och två stallkatter som bloggar! Hoppas du gillar våran blogg!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards