bellcar

Alla inlägg under april 2012

Av Bellcar - 26 april 2012 18:54

Tycker NI att jag ska ladda upp en video? Det hade jag faktiskt tänkt! Jag tänkte att jag skulle filma där jag bor, när jag rider... HELT ENKELT FLER VIDEOINLÄGG! Det är ju roligare att se på film än att läsa!

Av Bellcar - 26 april 2012 18:48

Åtminstånde JAG tycker att det blivit bättre, fler inlägg per dag!


Då startade jag bloggen!

Där hade jag mest inlägg, 9 st!

Då sa jag att jag skulle ha mer inlägg!

Jag tycker det har blivit bättre OCH dagen är inte slut än...

 

Av Bellcar - 26 april 2012 18:03

Vad tyckte ni om "sagan"? Är så sugen på att skriva fortsättningen, men den kommer imorron!

 

Av Bellcar - 26 april 2012 17:54

Det var en gång en man som skulle åka på hästauktion. Han gick runt bland flera hästar och kollade, många va fina, men det fanns ingen som han riktigt fastnade för. Då såg han- där i hörnet, inklämd bakom några höbalar stog han, en liten, ung wleshmountain. Mannen tyckte så synd om den lilla ponnyn att han var tvungen att köpa den.

- Ska du ha den skräphögen? sa försäljaren och mannen nickade. Han fick honom billigt, säljaren hade sagt att "hästjäveln inte var något att ha" men mannen såg att det döljde sig en stor vänlighet bakom dedär rädda ögonen.


Sugna på fortsättning? Kolla bloggen imorrgon!

Av Bellcar - 26 april 2012 16:36

Är VÄLDIGT SUGEN på det som jag ska göra nu! Jag ade tänkt att skirva en "saga" som heter: Sagan om Bellcar


Så kolla in, snart kommer den!


Den kommer vara i olika delar och jag kommer ladda upp en del varje dag! Så håll ögoen öppna och kik gärna in och läs!

Av Bellcar - 25 april 2012 21:26

Har ni glömt att det är frågestund? Verkar så eftersom ingen har frågat. Och vill ni ha en tävling?


Godnatt<3

 

Av Bellcar - 25 april 2012 21:17

Idag blev det lite lugnt; uteritt :) Moa hade mycket jobb med att borsta mig, jag hade lera över hela kroppen och dessutom fällde jag jättemycket! Det blev en stor hög av hår på golvet!

Står och mumsar hö....

 

Av Bellcar - 25 april 2012 07:14

Moa har inget täcke på mig nu bara föa att det är så varmt, så jag passar på att bli riktigt smutsig innan hon ska rida

hahahahaha JAG älskar att retas! JAg är kaxig!

Bellcars tidning

Presentation


Hej!Här är det två ponnyer och två stallkatter som bloggar! Hoppas du gillar våran blogg!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards