bellcar

Alla inlägg under april 2012

Av Bellcar - 13 april 2012 09:39

Asså jag tycker det är lite konstigt med övergångar. Asså ryttarna BORDE fatta att det inte är kul att galoppera 10 meter, sen trava och sen skritta. Asså man SKA galoppera HELA tiden! Då blir det ju roligt!


Hiss: Att galoppera

Diss: Skritta och trava

Av Bellcar - 11 april 2012 22:10

Vem har mer tid än en 24- årig welshmountain-ponny? Äta hela dagen, ridas nån timma... jag behöver nåt att göra... typ som att läsa kommentarer, gästboksinlägg och svara på frågor... Skriv på!!!!! 

HÄR FÅR NI NÅGRA BILDER PÅ MIG:

     

Av Bellcar - 11 april 2012 21:08

Jo, det har varit lite ensamt sedan min matte Moa reste bort, även om det inte var så länge (2½ dag) men det var skönt att få vila lite. Fast det har vart såååå himla uttråkande att bara vara hemma i hagen med Ubbe...

Av Bellcar - 9 april 2012 10:48

Jag förstår inte vad människor äter för slags godis, det ser ju inte äns gott ut! Asså äpplen och morötter ser ju väldigt läskande ut, men det kallar människorna inte för godis utan för "frukt". Asså människor är konstiga...

Av Bellcar - 9 april 2012 10:13

Jag skapade bloggen för ca 30 minuter sen och har redan haft 38 sidvisningar och 2 unika besökare och det är säkert mer nu!

Tack för att ni kollar in på min blogg och kommentera gärna!

Av Bellcar - 9 april 2012 10:02

Nu ska min matte åka bort i TRE dagar och lämna mig hemma! Hon tänkte haft med mig, men "sen skulle det snöa" så matte fick inte ta med mig för sin mamma! matte kunde ju lägga mig i sin ficka!


Hiss: Jag får vara vildhäst i hagen i tre dagar

Diss: Ingen rider på mig


 

Av Bellcar - 9 april 2012 09:55

...UTAN ryttare!


De där tjejerna (min matte och hennes kusin) är allt bra konstiga, även om de gör roliga saker. Igår sprang de runt med mig och hoppade, utan att de satt på! De ledde mig i galopp på hinder! Det var jättekul, men jag tycker ändå att det var konstigt. Sedan satt min matte på mig när jag hoppade, fast utan varken träns eller sadel, bara i grimma. Det är väl inte så svårt att sätta på mig ett träns eller? Jaja, jag hade chansen att göra lite som jag själv ville!


Hiss: KUL

Diss: LÅGA hinder

Tidigare månad - Senare månad

Bellcars tidning

Presentation


Hej!Här är det två ponnyer och två stallkatter som bloggar! Hoppas du gillar våran blogg!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Min gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards